Size bir telefon kadar yakınız
0 546 967 7613
Dil Seçin
trende
Dil Seçin
trende

Hesap ekstre yönetimi nedir?

12.02.2023
171 görüntülenme
Hesap ekstre yönetimi nedir?
Hesap ekstre yönetimi , bir hesaba ait bakiye, ödeme, borç bilgileri gibi bilgilerin kaydedilmesi, incelenmesi ve analiz edilmesine olanak sağlayan bir sistemdir. Ayrıca hesap ekstre yönetimi sayesinde bankalar da dahil olmak üzere finans kuruluşları müşterilerinin banka hesaplarını inceleyebilir ve denetleyebilir.

Hesap ekstre yönetimi nasıl yapılır?

Hesap ekstre yönetimi, bir banka hesabıyla ilgili finansal işlemleri yönetmeye ve takip etmeye yardımcı olur. Bu sistem sayesinde hesabın cari bakiyesi, gelen ve giden para transferleri, borçlar ve alacaklar gibi bilgiler incelenebilir. Şahıslar ve işletmeler finansal işlerini takip etmek ve mali durumlarını etkin bir şekilde yönettiklerinden emin olmak için hesap ekstre yönetiminden yaygın olarak faydalanırlar. Hesap ekstre yönetiminin kullanıldığı başlıca alanlar şunlardır:

· Gelir ve gider takibi: Bireyler ve işletmeler hesap özetlerini inceleyerek gelir ve giderlerini kolaylıkla takip edebilirler.

· Hesap bakiyelerinin düzenlenmesi: Hesaptaki tutarsızlıklar hesap ekstre yönetimi sayesinde kolaylıkla tespit edilebilir.

· Hesap sahibinin bilgisi dışındaki işlemleri tespit edilmesi: Hesap ekstre yönetimi hesaplardaki şüpheli işlemlerin erken dönemde fark edilmesine olanak sağlar.

· Bütçe yapma: Şahıslar ve işletmeler, gelir ve giderleri düzenli olarak takip ederek, finansal hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak finansal planlar oluşturabilir.

· Hesap hareketlerini izleme: Bankalar dahil olmak üzere diğer finansal kuruluşlar hesap ekstre yönetimi ile müşterilerinin hesap hareketlerini kontrol edebilir ve mevzuata uygun olmayan durumlar olduğunda müdahale edebilirler.

Logo Hazine Sihirbazı ile hesap ekstre yönetimi

Kullanıcıların hesap ekstresi yönetimini, bütçe planlamasını ve takibini kolaylaştırmak için tasarlanmış olan Logo Hazine Sihirbazı bir finansal yönetim aracıdır. Logo ERP ürünleri ile bankalar arasındaki süreçleri yöneten Logo Hazine Sihirbazı, tüm banka hesap hareketlerinin ERP’ye hızlı bir şekilde aktarımını ve tek noktada listelenebilmesini sağlıyor. Böylece hem kullanıcılar zaman tasarrufu elde ediyor hem de hatalı kayıt girişleri yaşanmıyor. Logo-banka bakiye raporu gün sonunda sistem üzerinde kolayca alınıyor. 20’den fazla banka ile hazır entegrasyon imkanı ile, ödemelerin zamanında ve doğru bir şekilde yapılmasını da mümkün kılan Logo Hazine Sihirbazı, kullanıcıların bir yandan veri güvenliğini artırırken, diğer yandan da operasyonel avantajlarıyla zaman tasarrufu kazandırıyor.
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.