Size bir telefon kadar yakınız
0 546 967 7613
Dil Seçin
trende

Logo Flow

Anasayfa » Logo Flow

İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

Logo Flow, her sektörden ve her ölçekten işletmenin iş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırıyor. Esnek yapısı sayesinde, sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre uyarlanabiliyor.

Bir işletmenin tüm iş süreçlerini takip eden Logo Flow, sistemin zamanında, planlandığı şekilde ve belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ediyor. Böylece süreçler her zaman aynı kalitede yürütülüyor.

Kağıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen onay süreçleri, Logo Flow ile dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenmiş oluyor; kağıt maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.

İş akışı içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.

Logo Flow’un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada oluşan değişiklikleri anında öğrenmek mümkün oluyor.

Logo Flow’un kullanıcı dostu tasarımı sayesinde, iş akışındaki tüm süreçler, herhangi bir kodlama yapmaya gerek kalmadan, sürükle-bırak yöntemiyle kolayca tasarlanabiliyor. Böylece önemli ölçüde zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Logo Flow’un mobil uyumlu arayüzü sayesinde sisteme mobil cihazlar üzerinden de erişmek mümkün oluyor. Plan değişiklikleri, müdahaleler ya da güncellemeler, dijital olarak her an ve her yerden yapılabiliyor. Bu sayede zaman ve mekandan bağımsız yönetim sağlanırken, maliyet avantajı ve esneklik de elde ediliyor.

İş akış yönetimi için ihtiyaç duyulan bağımsız organizasyon grubu ve hiyerarşi tanımlamaları, yetki devirleri ve vekalet atamaları Logo Flow üzerinden kolayca yapılabiliyor. Böylece mevcut iş akışı içinde insan kaynağı en etkin şekilde yönetiliyor ve verimlilik artışı sağlanıyor.

Kağıt üzerinde yürütülen iş emri, onay, talep gibi süreçlerde evrakların kaybolma riskini ortadan kaldıran Logo Flow, aynı zamanda elektronik ortamda güvenliği de sağlıyor. Böylece iş akışı aksamadan, güvenli bir yönetim ortamı sağlanıyor.

Logo Flow üzerinde hazırlanan özel iş akış raporları sayesinde işletmedeki tüm iş akışlarının tarihçesi ve mevcut durumu her zaman kontrol altında oluyor.